۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

Oh Yoko!


Yoko & John Lennon


In the middle of the night,
در نيمه هاي شب
In the middle of the night I call your
name,
در نيمه هاي شب من نام تو را مي خوانم
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
,Oh Yoko
اوه ، يوکو
My love will turn you on,
عشق من تو را برانگيخته خواهد کرد
In the middle of the bath,
در ميانه استحمام کردن
In the middle of the bath I call your name,
در ميانه استحمام کردن من نام تو را مي خوانم
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
My love will turn you on,
عشق من تو را برانگيخته خواهد کرد
,In the middle of a shave
در نيمه های تراشيدن ريش
In the middle of a shve I call your name,
در نيمه های تراشيدن ريش من نام تو را مي خوانم
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
My love will turn you on,
عشق من تو را برانگيخته خواهد کرد
In the middle of a dream,
در نيمه هاي رويا In the middle of a dream I call your name,
در نيمه هاي رويا من نام تو را مي خوانم
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
My love will turn you on,
عشق من تو را برانگيخته خواهد کرد
In the middle of a cloud,
در ميان مه
In the middle of a cloud I call your name,
در ميان مه من نام تو را مي خوانم
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
My love will turn you on,
عشق من تو را برانگيخته خواهد کرد
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko,
اوه ، يوکو
Oh Yoko.
اوه ، يوکو

۴ نظر:

bi kelas گفت...

ترجمه خیلی خوب بود

bi kelas گفت...

راستی میخواستم بپرسم اسم وبلاگ ات چه معنی میده!؟

sophie گفت...

چه انتخاب عالی‌ای! مرسی

Universal Emptiness گفت...

هر چند که جان ، یوکو رو دوست داشت ولی خب باید قبول کرد که یکی از اصلی ترین عوامل فروپاشی بیتلز هم همین خانومه بود .
اخه چند سال هم از جان بزرگتر بود...

Powered By Blogger